Koniec części pierwszej

Sport to zdrowie. Jednak każdy powinien zwrócić uwagę na to czy jego zdrowie pozwala mu na sport. Sprawa jest o tyle delikatna, że warto czasami przyjrzeć się nieco dokładniej temu co dzieje się z naszym ciałem i dobrze przemyśleć kolejne kroki.

Jak zapewne zauważyliście, zmieniłem trening. Problem pojawił się w ostatni piątek. Po treningu poczułem ucisk w kolanie, prawym. Pomyślałem sobie, że może jest to spowodowane kilkoma niefartownymi krokami, które pojawiły się na trasie. Przyczyna jest jednak chyba nieco bardziej złożona.
Zmiana treningu miała na celu sprawdzenie czy gdy zacznę trenować lżej i dużo więcej czasu poświęcę na rozgrzewkę, ból minie. Na dzień dzisiejszy ból jest spory i postanowiłem przerwać treningi. Muszę zainteresować się tematem znacznie bardziej i dołożyć wszelkich starań by taka sytuacja się już nie powtórzyła. W chwili obecnej wiem, że ma to wiązek z moją wagą, zbyt intensywnym treningiem i za słabą rozgrzewką.
Tak więc treningi zawieszone, a na ramach bloga postaram się dawać znać czy coś się zmienia.
Dlaczego koniec części pierwszej? Głownie dlatego, że na pewno coś będzie musiało ulec zmianie, a mam nadzieje, że zaraz pojawią się kolejne części:)

Czas pokaże:)
Do zobaczenia!:)

Skomentuj

